סגנית שר האוצר מרגיעה: "נתגבר על האינפלציה"

אסתי פלד No Comments on סגנית שר האוצר מרגיעה: "נתגבר על האינפלציה"

בתכנית "שטח כלכלי" התראיינה סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר וסיפרה על המהלכים המתוכננים במשרד האוצר: "התקציב לשורדי השואה הולך וגדל" אמרה וולדיגר והוסיפה: "הבאנו תקציב מצויין שיש בו גם מנועי צמיחה ויש בו גם מלחמה באינפלציה"

משרד האוצר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום הזיכרון לשואה ובאוצר מעלים את התקציב לשורדי השואה. בתכנית "שטח כלכלי" בהגשת צבי טסלר התראיינה סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר והתייחסה לקושי הכלכלי של שורדי השואה בישראל : "אני חייבת לומר שמדינת ישראל משקיעה בשורדי השואה שיחיו את החיים שלהם בכבוד. תמיד אפשר לתת יותר התקציב של 2022 עמד על 5.12 לשורדי השואה ועדיין הייתי שמחה להעלות את הקצבאות בגלל יוקר המחיה. לצערי הרב שורדי השואה הולכים ופוחתים אבל התקציב הולך וגדל אז בסופו של דבר אנחנו כן דואגים יותר"

על האינפלציה והדירוג היורד במדדי האשראי אמרה סגנית שר האוצר כי "למען האמת הבאנו תקציב מצויין שיש בו גם מנועי צמיחה ויש בו גם מלחמה באינפלציה אנחנו מאמינים בתחרות בריאה ובשוק פתוח. הדברים האלו לא קורים בין לילה זה תהליך אבל נצליח להתגבר על האינפלציה אנחנו מקדמים את הרפורמה להקל על עסקים קטנים לפשט את הבירוקרטיה לעסקים".

בסיום הראיון הסבירה וולדיגר את המהלכים באוצר לפתיחת שוק התחרות: "אני מאמינה בהידברות וגם הנושא של חקלאות זה לא רק ענין של כסף אלא גם ערכים. איך שומרים על ביטחון תזונתי במדינת ישראל ולא להסתמך רק על ייבוא. ותמיד צריך לשמור על האיזון בין כלכלה פתוחה לבין הערכים האחרים".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות